sunnuntaina, lokakuuta 1

Suvaitsevaisuutta ja yllätyksiä

Krapulainen äijä hortoilee kohti ja tulee kysymään jotain.
Minä: *kuule-ei-elehtimis*
Mies: "ET KUULE? ÄLÄ VITTU PUHU PASKAA!"
Närkästyin ja katsoin äijää "O_O", että miten voisin muka todistaa sen. Tyyppi hermostui lisää: "VAI KUURO, MEE VITTU POIS SIITÄ. [kiroilemismutinaa]" Sitten se käveli itse pois ja meni viereisen naisen luo kysymään asiaansa. Nainenkaan ei osannut auttaa ja ehdotti, että ukko kysyisi joltain toiselta. Mies hiilenä: "KYSYIN TOLTA JA TOI EI KUULE MITÄÄN."
Nainen oli "??" ja katsoi minua. Bussi tuli ja menimme molemmat sisään.
Nainen minulle: "[jotain]"
Minä: "En OIKEESTI kuule."

*hiljaisuus*

Nainen, viittoen: "Anteeksi!"


Ystävän tekstiviestiraportista blogimuotoon muokkaillut Signorina.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Signorina, missä olet?

Signorina kirjoitti...

Täällähän minä :)